Politika kvality
Společnost SYSMA CZ s.r.o. je moderní organizací s pevným postavením na trhu IT konzultačních služeb. V souladu s požadavky normy ČSN EN ISO 9001:2015 a politikou kvality, usilujeme především o uspokojování zájmů našich zákazníků a dosahování jejich spokojenosti s kvalitou našich poskytovaných IT konzultačních služeb.
Politika kvality je stanovena vedením společnosti jako nezbytná součást plánu strategického rozvoje celé společnosti. Vedení společnosti si v plné míře uvědomuje odpovědnost za existenci a další rozvoj společnosti, který je závislý na plnění požadavků a očekávání zákazníků a ostatních zainteresovaných stran.
Politika kvality vyhlášená vedením společnosti SYSMA CZ s.r.o. zahrnuje:
- Trvalé udržování, zlepšování a rozvíjení systému managementu kvality v souladu s požadavky normy ČSN EN ISO 9001:2015.
- Zvažování všech možných rizik a příležitostí pro splnění současných i budoucích požadavků zákazníka a zvýšení jeho spokojenosti.
- Budování dlouhodobých obchodních partnerských vztahů se zákazníky na bázi oboustranně výhodné spolupráce s cílem poskytovat co nejlepší kvalitu služby a naplňovat neustále se zvyšující požadavky zákazníka.
- Vytváření dlouhodobých a vzájemně výhodných obchodních partnerských vztahů s dodavateli.
- Zajištění ekonomických zájmů a cílů vlastníka společnosti a udržení finanční stability společnosti.
- Udržení a rozvoj pozice společnosti a konkurenceschopnost na trhu IT konzultačních služeb.
- Vytváření zaměstnancům příznivého a motivujícího pracovního prostředí, podpora kreativity a podnikavosti.
- Neustálé vzdělávání zaměstnanců formou interního a externího školení v souladu se strategií společnosti a rozvíjení profesního růstu zaměstnanců.
- Rozvíjení otevřeného dialogu se zaměstnanci, dodavateli, zákazníky, státní správou a dalšími zainteresovanými stranami přijímáním a reagováním na jejich podněty.
- Sledování právních předpisů a zákonných norm a vytváření podmínek pro jejich dodržování a důrazné na jejich dodržování trvání.
- Zajištění moderní fungující infrastruktury a vytváření příjemného pracovního prostředí a zlepšování firemní kultury.
- Podílení se na sponzorování a podpoře veřejně prospěšných aktivit – společensky odpovědná firma.
Od našich zaměstnanců očekáváme:
- Aktivní přístup v hledání a podávání námětů, které povedou k neustálému zlepšování procesů a ostatních činností ve společnosti.
- Znalost dokumentace systému managementu kvality, důsledné a přesné dodržování postupů a stanovených dokumentací.
- Pochopení Politiky kvality a podílení se na její realizaci a plnění cílů kvality.
- Trvalé udržování, zlepšování a rozvíjení systému managementu kvality v souladu s požadavky normy ČSN EN ISO 9001:2015 a tím i spokojenost zákazníka.
- Ztotožnění se se strategickými záměry společnosti, zajišťování dobrého jména společnosti svým vystupováním, jednáním a odváděním kvalitní práce.
- Dodržování kodexu etiky IT konzultanta a uchování obchodního tajemství a důvěrných informací.
- Dodržování právních a interních předpisů.
- Trvalé udržování a zvyšování odborných znalostí.
- Loajalitu.
V Praze, dne 23.5.2023
Tomáš Krejčík – jednatel
SYSMA CZ s.r.o.