Politika kvality

Společnost SYSMA CZ s.r.o. je moderní organizací s pevným postavením na trhu IT konzultačních služeb. V souladu s požadavky normy ČSN EN ISO 9001:2015 a politikou kvality, usilujeme především o uspokojování zájmů našich zákazníků a dosahování jejich spokojenosti s kvalitou našich poskytovaných IT konzultačních služeb.

Politika kvality je stanovena vedením společnosti jako nezbytná součást plánu strategického rozvoje celé společnosti. Vedení společnosti si v plné míře uvědomuje odpovědnost za existenci a další rozvoj společnosti, který je závislý na plnění požadavků a očekávání zákazníků a ostatních zainteresovaných stran.

Politika kvality vyhlášená vedením společnosti SYSMA CZ s.r.o. zahrnuje:

  • Trvalé udržování, zlepšování a rozvíjení systému managementu kvality v souladu s požadavky normy ČSN EN ISO 9001:2015.
  • Zvažování všech možných rizik a příležitostí pro splnění současných i budoucích požadavků zákazníka a zvýšení jeho spokojenosti.
  • Budování dlouhodobých obchodních partnerských vztahů se zákazníky na bázi oboustranně výhodné spolupráce s cílem poskytovat co nejlepší kvalitu služby a naplňovat neustále se zvyšující požadavky zákazníka.
  • Vytváření dlouhodobých a vzájemně výhodných obchodních partnerských vztahů s dodavateli.
  • Zajištění ekonomických zájmů a cílů vlastníka společnosti a udržení finanční stability společnosti.
  • Udržení a rozvoj pozice společnosti a konkurenceschopnost na trhu IT konzultačních služeb.
  • Vytváření zaměstnancům příznivého a motivujícího pracovního prostředí, podpora kreativity a podnikavosti.
  • Neustálé vzdělávání zaměstnanců formou interního a externího školení v souladu se strategií společnosti a rozvíjení profesního růstu zaměstnanců.
  • Rozvíjení otevřeného dialogu se zaměstnanci, dodavateli, zákazníky, státní správou a dalšími zainteresovanými stranami přijímáním a reagováním na jejich podněty.
  • Sledování právních předpisů a zákonných norm a vytváření podmínek pro jejich dodržování a důrazné na jejich dodržování trvání.
  • Zajištění moderní fungující infrastruktury a vytváření příjemného pracovního prostředí a zlepšování firemní kultury.
  • Podílení se na sponzorování a podpoře veřejně prospěšných aktivit – společensky odpovědná firma.

Od našich zaměstnanců očekáváme:

  • Aktivní přístup v hledání a podávání námětů, které povedou k neustálému zlepšování procesů a ostatních činností ve společnosti.
  • Znalost dokumentace systému managementu kvality, důsledné a přesné dodržování postupů a stanovených dokumentací.
  • Pochopení Politiky kvality a podílení se na její realizaci a plnění cílů kvality.
  • Trvalé udržování, zlepšování a rozvíjení systému managementu kvality v souladu s požadavky normy ČSN EN ISO 9001:2015 a tím i spokojenost zákazníka.
  • Ztotožnění se se strategickými záměry společnosti, zajišťování dobrého jména společnosti svým vystupováním, jednáním a odváděním kvalitní práce.
  • Dodržování kodexu etiky IT konzultanta a uchování obchodního tajemství a důvěrných informací.
  • Dodržování právních a interních předpisů.
  • Trvalé udržování a zvyšování odborných znalostí.
  • Loajalitu.

V Praze, dne 23.5.2023
Tomáš Krejčík – jednatel
SYSMA CZ s.r.o.