Spolupráce s našimi zákazníky nekončí při úspěšném předání funkčního řešení. Naši zákazníci využívají našich zkušeností pro další rozvoj systému, integraci s dalšími systémy a zajištění servisní pohotovosti s definovanou dostupností servisního technika.
Naše servisní kontrakty se opírají o striktně definované podmínky a parametry úrovně služeb (SLA, Service Level Agreements). Naši zákazníci mohou využít naší nepřetržité pohotovosti 7x24 s dobou odezvy od 1 hodiny.
Kvalitní servisní služby jsou zajištěny profesionálním help-desk systémem, který slouží k evidenci servisních požadavků. Tento systém zahrnuje jak dobu založení a věcnou stránku požadavku, tak i průběh jeho řešení a uzavření.
V případech, kdy je nutná spolupráce s výrobcem, jsme schopni zajistit 3-rd level support, pokud má zákazník řádně placenou produktovou podporu u výrobce software.
Služba Technické podpory zahrnuje průběžnou údržbu, včetně proaktivního sledování a vyhodnocování provozovaného řešení.
Součástí služby je převzetí odpovědnosti za funkčnost řešení po celý průběh životního cyklu softwaru.